بیمار به دیالیز تعریق تمام شب چگونه آن را تسکین
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیمار به دیالیز تعریق تمام شب چگونه آن را تسکین

بیمار به دیالیز تمام شب عرق چگونه به آن را از بین بردن؟ دیالیز به عنوان یکی از رایج ترین راه برای درمان نارسایی کلیه، آن را نیز به برخی از عوارض جانبی را در حالی که تسکین علایم. همه کسانی که عوارض جانبی، از جمله عرق کردن، کیفیت زندگی بیمار تا حد زیادی تحت تاثیر قرار.
چرا دیالیز بیمار تمام شب عرق کردن؟
دیالیز یک درمان جایگزینی برای کلیه است. کلیه دارای عملکرد حفظ تعادل کلسیم و فسفر اما در حال حاضر عدم تعادل می شود. بنابراین هورمون های تیروئید بیشتر تولید و دیالیز بیمار تمام شب عرق کردن. همچنین نشان می دهد که دیالیز افزایش امید به زندگی اما نتواند به درمان بیماری های کلیوی از عوامل ریشه. بنابراین به عنوان یک بیمار به بیماری کلیوی اگر شما می خواهید برای جلوگیری از این عوارض جانبی دیالیز، شما می توانید روش های درمانی جایگزین شود.
آیا درمان های دیگر به جای دیالیز وجود دارد؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy اثر قابل توجهی در درمان بیماری کلیه. مواد مخدر فرهنگ چینی پردازش و به دو کیسه های کوچک قرار داده است. دستگاه اسمز نسخهها کار بر روی داروهای پردازش چینی در نتیجه ترمیم آسیب کلیه مستقیم و دوره نقاهت عملکرد کلیه است. هنگامی که عملکرد کلیه به حالت عادی باز به ارمغان آورد، تعادل کلسیم و فسفر نگهداری می شوند به تدریج در نتیجه عرق کردن انجامشده بیمار به دیالیز در شب.
توابع خاص پزشکی میکرو چینی Osmotherapy چیست؟
زوم رگ های خونی
ضد انعقاد
ضد التهاب
تخریب ماتریکس خارج سلولی
از این شیوه کلیه های آسیب دیده را می توان تعمیر و آنهایی که باقی مانده را می توان از آسیب بیشتر محافظت می شود، با کمک آن، تمام کسانی که علائم بیماری کلیه خواهد شد، رها و یا به تدریج ناپدید شد. بنابراین، این نوع درمان می تواند یک جایگزین خوب از دیالیز.
اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherpay و یا می خواهید به یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل ارسال و یا ترک پیام به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: